Nervös? mmmmmmhm!

Så, vad har jag gjort idag då?
Alex väckte mig klockan 9  lite schysst med att kasta vatten rätt i ansiktet på mig.. härlig start på dagen? Jajjemen!
Sen har jag pluggat, har kommit 20 tal framåt också! dock har jag väl inte gjort alla men det är ju många som är ganska lika så dom hoppade jag över.
Sen kom Niklas och vi såg på oc <3
Och sen blev det hoppträning för Lena också, var riktigt kul! :D Bana på 0,90/1 meter. allt gick bra förutom att jag ramlade av :P
Haha, blev lite missförstånd, kom lite fel på hindret men trodde att hon skulle hoppa av tidigare så jag hoppar men så läggen hon in ett extra språng så ja vettesjutton men av flög jag iallafall. Men allt annat gick verkligen superbra! 
Olyckligtsvis bröt jag inga ben så jag slipper inte modeisningen imorn...

Gaah, är hur nervös som helst men samtidigt tror jag att det kommer blir sjukt kul! :)
Så klockan 7.45 ska vi hämta upp Louise och Linnea och sen åker vi mot Stockholm!
Så ja man kanske skulle ta och krypa ner i sängen och få sig några timmars skönhetssömn :)

11.00 - Få hår och make fixat
13.45 - Repetion
15.00 - Lunch
16.00 - Repetion igen
18.30 - VISNING!




Kameran hänger iallafall med så håll utkik efter bilder sen! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas det går bra nu!;)

2009-04-17 @ 13:08:18
URL: http://lisahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0