120409

Så, igår var jag alltså till Romme och åkte lite snowboard, vad jätte kul och backarna var väligt bra förutom att det blev jätte uppkört när det var så varmt, var seriöst typ 15 grader varmt! Hah känndes ju lite knäppt att åka snowboard i sommarvärme. Men riktigt kul vare iallafall, och lite tråkigt att det var sista gången på säsongen.

Sen på kvällen blev det grillning och party hos Niklas :) Jätte kul hade jag! Och imorse vaknade vi till solsken igen! :D Härligt ju!
Så när vi väl tog oss upp ur sängen gick vi ut och glassade i solen ! Myys (:

Resten av dagen har varit bra seg måste jag erkänna, så snart ska jag nog slänga mig i sängen igen.







Haha ojojoj men kvällen var Superkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0