040409

Oj nu får vi verkligen hoppas att jag inte somnar medans jag skriver för så trött är jag just nu! Har haft stalltjänst hela dagen. Var i stallet från 7.30 till 11.30 först sen åkte jag hem och glassade i solen ett par timmar, och lite färg fick jag allt :D Härligt att man kan sitta i shorts och linne och bara steka, i april liksom!
Sen tillbaka till stallet vid halv 5 och ta in hästarna. Snacka om att dom var leriga! usch det är det värsta med att snön smälter.
Sen åkte jag hem en sväng igen och pappa grillade ! :D Guuuu så gott det var :) Men han inte mer än äta upp och åka tillbaka igen för att fodra och fixa. Mamma hjälpte till så det gick lite fortare iallafall. Sen åkte vi hem och såg på robinsson.
Och nu håller jag på att somna, känns som att jag inte gjort annat än åkt fram och tillbaka till stallet hela dagen :P Och inte fick vi några små barn som medhjälpare heller, så jag och josse fick göra allt själva! -.-

Men nu är jag somsagt sjukt trött så jag tror faktiskt jag ska krypa ner i sängen. Klockan 10 på en lördag? haha men har man inte fått sova så har man inte! Och om jag går och lägger mig tidigt nu kan jag ju vakna pigg rätt tidigt imorn! :D Då jag ska ta en morgonspringtur och hoppas på massa sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0