210409

Ingen mobil idag.. Hoppas den kommer imon, kan verkligen inte vänta nå mer, är ju sjukt vad jobbigt det är att vara utan mobil, och jag är inte ens utan ! För den fungerar ju stundvis men ja, iallafall jobbigt
Och jag måste nog vara den otåligaste människan som finns, vad det än är så vill jag inte vänta, att vänta är det tråkigaste som finns!
Om jag vill ha något, så vill jag ha det NU, vem sjutton har tid att vänta egentligen?

Idag fönade vi vågor och det gick faktiskt bra! :D wiiho, börjar komma på det där nu så det känns ju bra!
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle ut och springa idag men så ringde Louise och sa att vi hade TS möte så ingen springtur idga heller...
Så nu ska jag kolla anmälningarna och sen åka till Hamre :)
Sovmorgon till 13.40 imorgon, mmmmh fan vad härligt ! Och på idrotten skulle vi typ köra nå Thai-tjii eller var sjutton det hette, haha kan nog bli ganska kul!

Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0