ooooh, that's right

Ibland undrar jag hur fan vissa personer tänker! Helt sjukt...

Pablo var inte där så kunde inte lämna mitt cv, så det får bli en annan dag.
men tog iallfall en glass på donken och ja, det är fan bra tur att jag har dig Linnea! haha
nu har Linnea nyss skjutsat hem mig, hon övningskörde och jag satt där bak och skrattade, Förlåt men det var roligt, faktiskt !
Imorn måste jag vara hemma en stund med alex på morgonen så blir ingen sovmorgon då inte. Sen måste jag plugga matte, minst 20 tal! Och nu ska jag faktiskt göra det också!
Och idag ringde Lena och frågade om jag vill hoppträna imorgon och det ville jag ju självklart så kvart över 5 blire det för henne Kulkul! :D
Och så har jag åkt på världens halsont också... :/ Kan knappt svälja, usch det är inte kul, så nu ska jag nog dricka lite te och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0