060409

Hejhej, sitter i skolan nu och väntar på att sista lektionen ska börja. Så nu sitter jag och kikar på en massa kläder. Man blir ju så himla shoppingsugen när det är så fint väder ute! Måste införskaffa mig massa nya vår/sommar kläder. Känns som att jag inte har nånting!
Men imorgon efter skolan ska jag och Linnea iallfall ta en sväng förbi kupolen och kika lite. Men får se om jag kanske ska försöka med att inte shoppa nånting innan stockholm, är ju trots allt bara 11 dagar kvar, så kan man kika lite där istället.



Åh jag blir galen, hur kan man vara sådär snygg egentligen? :O
Och Chanel väskan på det där också, mmmh nån dag innan jag dör ska jag faktiskt köpa en såndär men tills dess att jag har tjänat ihop en aning många tusenlappar får jag nöja mig med andra som iallfall liknar den någorlunda :)

Älskar hennes stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0