260409

Gårdagen: Linnea och jag gick och åt årets första Lappensglass ! åh vad skulle man göra utan lappen egentligen? Jag tog päron och kiwi + mjukglass och strössel, ganska förståligt att jag inte fick i mig någon lunch efter det!
Men gott var det ju iallafall. Sen följde jag med Alexander och kikade när han körde gocart :) Riktigt duktig var han för att vara andra gången bara.
Sen hem, dusch & fix och sen kom Niklas :) Vi bestämde oss för att äta hemma innan vi åkte till Bengtsson och det var nog tur det! Haha
Men sen åkte vi iallafall dit, några norska fyllor och ölspel, danser och sånger senare åkte vi hem eftersom alla skulle på hotellet och se rootvälta. Så var nog hemma halv 12 typ ;P haha menmen, är man för liten för hotellet så är man.

Och idag har vi vart till Min kusin som fyller år idag och firat honom.

Nu är det rätt segt så ska jag lägga mig och se på the city som jag missade igår :) Tur att det finns på mtv.se!


Kommentarer
Postat av: Lisa!

Haha, vaddå gillade du inte grillarna?;) dom var väl bra, ni skulle bara fått eran mat lite senare kanske:D

2009-04-27 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0