:)

Äntligen har min nya mobil kommit ! Skönt med en som faktiskt fungerar! Jag körde både dit och hem och jag gjorde världens snyggaste parkering!
Mellan två bilar och jag träffade rätt och kom innanför strecken och allting! :D Utan att köra på en endaste bil!
Men sen hatar jag bilar som inte fattar att man inte ska köra så nära en bil som det står övningskör på när man har stannat i en uppförsbacke!
Då rullar man ju försjutton bakåt lite innan man kommer iväg ! Men jag gjorde en liten smart sak då, stanna, dra i handbromsen, släpp bromsen, gasa, dra ur handbromsen!
Så slipper man skynda sig att byta fot mellan bromsen och gasen och få motorstopp eller  något :D Funkar iallafall väldigt bra :)

Sen var jag ut och sprang nu på kvällen också. Skönt nu i det här vädret. Sen när vi satt ute på verandan kom Louise förbi springandes också så då bestämde vi spring-date på onsdag eftersom vi inte har någon ridning då.

Nu ska jag sova, har ingen NK imorgon så får sovmorgon till... (trumvirvel) Halv 7! Här snackar vi sovmorgon alltså!
Så har bara två lektioner imorgon :) Svenska och Frisör, tror jag kan överleva det.

Sovgott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0