Åh vilken härligt dag! tralalala


Solsolsol, jag älskar't
Dagen började med att min hurtiga sida (eller nånting) kom fram! = Springtur, det var skönt det, tog en rätt kort vända men alltid nånting :)
Sen har jag solat precis hela dagen! eller iallfall så länge solen värmde. Gick in runt 4 tror jag.
Och nyss åt vi jättegod mat, grillad ytterfile med klyftpotatis-gratäng ! Min nya favoritmat ungefär :D Speciellt när pappa gör den!

åh haha nyss så berättade Hanna att hon hade sett en äkta (fast det vet man ju inte, men det stog så) Chanel 2.55 väska på tradera för typ 2000 bara! :O fast ja som sagt man vet ju inte om den är äkta även fast man får se märkerna och sådär för det kan ju vara från någon annan väska.
Men iallafall så höll jag ju på att dö och sen började vi bråka eftersom Hanna inte vill att jag ska ha en sån om hon har en.
Och så sa jag att när jag har blivit lite rikare så ska jag faktiskt köpa en, då sa pappa, men carro du ska få en, jag lovar!
hihih, så ja nu har han sagt det, dock sa han sen, men när har jag ju inte sagt... Men ja nångång :D
Hm nej men kanske borde jag sattsa min första lön som frisör på en sån väska?
Ja det får faktiskt bli mitt mål!



Men den är ju så sjuuuukt snygg!


Nu ska jag bara fixa iordning mig och sen ska jag till Niklas :)

Bilder och sånt från stockholm kommer imorgon, har inte haft sån stor lust att sitta inne vid datorn idag direkt.

Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0