Sovmorgon till 13.40 imorgon!

Det ska vi fira med en rejäl sovmorgon till 9.30! Skulle dock kunna sova till 10.30 men jag ska faktiskt ta vara på tiden och ta mig ut på en springrunda. Sen ska jag bara till skolan för en matte lektion och lite samarbetsövningar på idrotten. Sen får vi åka hem igen och då ska jag iväg till hamre på en gång. Skulle ha teori så blir inge ridning... :/

Just nu sitter jag och skriver på min träningsdagbok... Får väl skylla mig själv att jag inte gjort det efter varje träningspass så nu får jag ju bara hitta på en massa om hur det kändes osv.. Måste ju lämna in den innan lovet altså måste jag skicka den senast imorgon kväll. Hoppas jag hinner!

Och vad sjutton är det här då, inge desperate housewives idag! :O  hockey istället, suck.. 
 
Kanske skulle ta och gå och lägga mig snart då, får jag ju sova tio timmar! :O Har ju inte hänt på en onsdag på ett väldigt bra tag. Nej lite till måste jag allt vara uppe, har ju lite bloggar att läsa och kanske tar jag några till frågor i hår&kemin också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0