Påsklov!

Äntligen har vi fått det efterlängtade påsklovet ! Åkte till skolan och gjorde provet, gick rätt bra tycker jag. Svarade på allt utom en sak, när uppfanns permanenten och av vem? Det är ju inte ens en värd fråga! Varför ska man kunna det liksom? helt onödigt...
Tog 40 minuter ungefär så då fick vi börja bilden tidigare och alla i B som hade bild ville ju gå och göra provet då, så dom gick och sen behövde vi också bara ha bild i 40 minuter. Våran bildlärare har inte direkt mycket att säga till när vi vill sluta tidigare :P haha Väldigt lätt att övertala.

Så då tog vi bussen hem och jag gick hem till Lisa och klippte henne :) Sen fikade vi och pratade en massa, var ju hur länge sen som helst jag träffade henne! :O det gillas inte, måste verkligen bli bättre på det där.

Nu har jag bara kommit hem och har ätit jättegod mat som pappa grillade :)
Måste skriva klart min träningsdagbok nu. Skulle ju egentligen ha vart inne idag men jag får lov att skicka den till han sen. Vore ju bra om jag faktiskt fick in den i tid nu så lär fortsätta med det.


Lite godis till pluggandet skulle ju inte sitta fel! ;)
Och ett stort glas vatten! <3

Kommentarer
Postat av: MONDIE

Hihi, ja, du har så rätt så ;) tss! Får hoppas den blir snygg efter jag sytt in den :D

2009-04-09 @ 21:53:30
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Lisa

klart vi lär träffas mer ;)

2009-04-10 @ 00:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0