April april...

Första april, någon som har blivit lurad än?
Jag försökte på min lillebror imose, det gick inge bra.
- Men carro lägg av jag vet att du bara luras!
Får väl ta och tänka ut något bättre nudå.
Jag gick nyss på att Elin kling skulle vara nästa gästdesigner för hm och att man kunde kolla på kollektionen redan nu på internet, så när man klickar på sidan så kommer det upp: LURAD, gick du på den? April april.... Suck

Matteprovet idag gick väl okej, eller det var två tal som jag vet att jag har fel på och sen brukar det ju alltid bli något slarvfel också så vi får se hur det går. Känns iallafall riktigt skönt att vara av med alla dom här proven nu! Nu är det bara att fokusera på frisörprovet nästa torsdag.

Kom till Falun klockan 10 ungefär så jag gick och kikade lite, var tvungen att köpa smink. Det är nog det värsta som finns att köpa, tänk egentlgen hur mycket pengar man lägger på det och så försvinner det bara. Det är ju liksom som att man inte får något för pengarna. Det är ju inte direkt som ett par skor eller en t-shirt som man har kvar och som syns att man har köpt. Menmen, provade en ny foundation idag iallafall. Får väl se om den är nå bra eller inte imorgon.
Sen kom Linnea och vi bestämde oss för att strunta i maten så vi han kika lite mer så kvart i tolv åkte vi till skolan och gjorde vårat matteprov. Sen redovisade vi på svenskan och så var dagen slut.
Det går ju faktiskt väldigt fort i skolan när man gör prov så det är ju en bra sak med proven iallafall !


Miniralfoundation från maybelline      &     Concealer från Loréal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0