290409

Nu har vi iallafall bokat tågbiljetter till stockholm så på Lördag åker vi ! Ska bli jätte kul men först har vi ju morgondagen att se fram emot, Valborg!
Kommer bli sjukt kul känner jag på mig, är taggad redan nu. Hoppas jag får se lite gamla ansikten från 9:an också!
Imorgon efter skolan ska jag och Linnea ta en sväng och sola så man kankse får lite mer färg på sig iallafall, är ju likblek nu, har inte solat på jätte länge känns det som fast egentligen så är det ju bara nån vecka...

När jag kom hem från skolan iallfall så var min kusin här. Och hon skulle tydligen sova kvar, så nu ligger hon och sover i min säng, ska snart krypa ner jag med.
Imorgon blir det skolan en stund, skulle tydligen blanda bild och frisör med nån konstig uppgift, tror vi skulle göra nån uppsättning men vart sjutton bilden kommer in när vi ska göra det har jag ingen anning om. Men vi skulle nog få sluta runt lunch iallafall :)

Men nej nu tänker jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0