280409

Härlig dag! Hade ju bara svenska och Frisör, först gick det asdåligt med långhårsuppsättningen, ingen inspiration alls, men sen lyckades jag få till en iallafall som blev okej :) Hade utvecklingssamtal också, det gick bra, jag skötte mig tydligen väldigt bra :D Hade fina resultat osv.

Sen var jag ut och sprang en bit idag med, så himla härligt "springväder" ju!
Bara två lektioner imorgon med, matte och idrott. Börjar 13.40 Ganska skönt måste jag säga!
Nu snart kommer Niklas som ska fixa med min gitarr och sen ska han faktiskt försöka lära mig något också! Hur det nu ska gå ;P haha

Enda problemet är vad sjutton jag ska ha på mig på Valborg... Lär ta en titt i garderoben nu, annars får nog Linneas garderob besök av mig imorgon!

Tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0