270409

Godmorgon, imorse kom mamma in och väckte mig 3 minuter över 6, men då tänkte jag vadå tre minuter är väl inget så jag gick upp och började fixa iordning mig, men så kommer jag ju på at jag brukar gå upp HALV 6! och inte 6.
Så då blev det lite panik med 40 minuter kvar tills bussen gick bara. ( Ja, jag är seg på morgonen )
Så håret slängde jag upp i en knut och så fick jag sminka mig i skolan.
Egentligen borde jag ju faktiskt göra det varje dag eftersom jag kommer till skolan 40 minuter innan första lektionen börjar iallafall. Så man hinner ju sminka sig här och då får jag ju sova en halvtimme extra på morgonen också!

Idag iallafall har jag två lektioner och sen Frisör på eftermiddan då vi ska ha klippmodeller :) Jag ska klippa mamma. Får se vad det kan tänkas bli för något på henne !
Sen iallafall ska vi vara kvar en stund i Falun, jag ska titta på glasögon. Annars har jag ju linser men jag tror jag ska börja med endagslinser igen så man kan ha glasögon nån dag i veckan också. Och så skulle det ju vara ganska skönt nu till sommaren också. Men vi får se hur det blir.

Hoppas nu bara på att den här veckan går fort, vilket den borde göra. 3,5 dagar bara ju! Sen äre Valborg på torsdag, det blir nog kuuul! :D Sen åker jag och Linnea till stockholm och shoppar loss på Lördag också, Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0