240409

Idag var det tydligen någon innebandyturnering så idrotten blev inställt vilket betyder hår i typ 1,5 timme. Och vem orkar det liksom, men samtidigt kunde vi ju inte åka hem eftersom vi bara har 3 data lektioner kvar och vi ska hinna ett helt kapitel. Så vi gick och satt oss utan för datan och flörtade lite med jörgen så då fick vi vara med på lektionen innan iallafall :D Så slutade klockan 1. Härligt!
Och hur varmt är det inte ute idag då? :O Typ 20 grader ju. Så jag har solat lite nu på eftermiddan men nu ska jag fixa iordning mig och sen ut till Niklas på middag med lite av hans släkt osv :)

Ingen mobil idag, men om man kollar på internett så står det att den var i borlänge imorse och att dom hade skickat den hit idag klockan 12. Borde den inte vara framme då? Det tycker allafall jag, och oj vad jag tjatar om det här nu men jag vill faktiskt ha den nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0