220409

Men åh, thai tjii tjoo vad sjtton det nu heter var ju inte alls som jag hade föreställt mig. trodde det skulle vara som typ karate/taekwando eller nått men så var det massa tråkiga lugna rörelser bara... Och så ska vi hålla på med det där de 3 kommande onsdagarna också! jaja, går väl, inte direkt så ansträngande iallafall.

Idag hoppade vi på ridningen, gick rätt bra, iallafall mot slutet :)
Fick inte min mobil idag heller -.- Suuuurt Men imorgon måste den ju komma! Kan väl inte ta såhär länge att skicka en telefon, okej 3 dagar är kanske inte så långt men jag står inte ut med min många dagar till.

Imorgon har vi bild hela förmiddan och sen frisör hela eftermiddan. Skulle ju vara skönt att ta sovmorgon men det ska jag inte göra eftersom jag tänker skippa bilden nästa gång. Då har vi bild på eftermiddagen och vilken skola är så dum att man ska gå heldag på sista april? Jo HBO!
Så nej där strejkar jag och tänker bara gå halvdag, precis som alla andra normala skolor. Jag menar, ska man gå hela dagen till 4 komma hem halv 6 och sen hinna fixa iordning sig och allt?  nej det hinner iallafall inte jag.

4 Månader kvar till COLDPLAY idag! :D
Närmar sig ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0