190409

ÄNTLIGEN!
Nu slipper jag min cptelefon!
Den har ju hållt på å kronglat jätte länge, typ fastnar så man inte kan trycka på nånting så måste man ta ur batteriet å starta om osv, sen typ när man ska skriva sms måste man typ jämt stänga av den två gånger innan man kan skicka och ja massa sånt där!
Ganska jobbigt så nu iallfall så ringde pappa till Telenor eftersom jag fått den därifrån och då sa dom att jag skulle få en ny! :D Och jag fick välja vilken jag ville!
Så då skulle jag komma på någon jag ville ha på typ 2 sekunder och heter man Carolina och är hur velig som helst är det jäkligt svårt! Och dessutom har man väl inte alla 711 olika mobilmodeller i huvudet?
Men jag ville iallafall ha en musikmobil och en som man skjuter upp så då fick det bli sony erikson w715i
Så ska få den nångång nästa vecka. typ tis-onsdag kanske :)
Härligt med en fungerande mobil igen! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0