050409

Hallå allihopa!
Det blev ingen springtur imorse, kände mig inte alls peppad när det var så fult väder.
Fast sen ringde jag Louise och hon följde iallafall med ut och gick :)
Sen gick vi hem hit en stund innan jag gjorde mig iordning och Niklas kom och hämtade mig :)
Nu är jag  som vanligt sjukt trött och ska stax sova, tre och en halv dag kvar nu. Det ska väl gå tror jag ! Det ska bli hur skönt som helst med lov, synd bara att mina kusiner ska till stugan i Norge så inte vi kan åka dit..
Fast ska väl iofs bli ganska skönt att vara hemma också. Kanske blir Romme någon dag istället.

Nu får vi hoppas att min käre mobiltelefon tänker ringa och väcka mig imorgon bitti då så det inte blir ännu en försovning.

Sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0