Vi väntar!

När klockan vart 9 så sprang jag och Linnea ifrån bildlektionen eftersom biljetterna till Coldplay släpptes då. Men nu är det minst 15 minuters väntetid eftersom det är så många inne på sidan, så har väl setat här i typ 30 minuter och bara väntat, haha
Men nu har  Linnea gått tillbaka till lektionen igen så jag sitter och väntar. Hon kommer nog hit snart igen och då ska jag gå på lektionen ett tag. Vi bara måste ha biljetterna nu, även om det säkert går att få tag på senare också men nu vill jag faktiskt vara säker på att få en biljett så det spelar ingen roll om vi måste vänta 2 timmar eller inte!
Fast jaaa! Nu precis stod det att det är mindre än 10 minuter kvar bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0