Jagkommeraldrigpånågonrubrik!

Blev precis klar med mammas hår. Klippte av ca 10 cm och det var verkligen på tiden. Var så himla slitet men nu är allt borta! Blev verkligen superbra, såg så himla mycket tjockare ut nu :)

Sen sist har jag hunnit med att baka pepparkakor, bakat annat julgodis, vart in till stan en sväng och justja jag kikade på cirkusen som var för ett tag sen på tv också.
Jag vart jättefascinerad av elefanterna som typ ställde sig på händer ! :O Och av akrobaterna som hoppade hej vilt i luften! Undra hur många ben dom har brutit genom tiderna för att lära sig allt det där ! :S Usch det vill jag inte ens tänka på.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo ska nog läsa lite i en bok som vi har i engelskan så man blir klar någon gång och kan börja på svenska boken -.- Haha ni som känner mig vet att jag inte gillar att läsa och måste man så väljer jag alltid den tunnaste boken jag kan hitta i princip.

Ikväll ska jag se på ett päron till farsa i Las vegas :)

Snälla, ge mig lite julkänslor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0