Lördag

Imorse hade jag klockan på 9. Skuttade in i duschen och när jag kom ut, ops 40 minuter ! Så jag slängde i mig lite frukost och gjorde mig iordning. 
Sen åkte vi till kupolen och jag höll mig till min taktik och kollade bara på skor. 
Och ett par skor hittade jag! Och en liten guldig kuverväska köpte jag också iofs men allt köpte jag iallafall på rea så det var ju bra.
Tror jag ska ha den på nyår nu istället för den jag hade tänkt men har inte riktigt bestämt mig än, det visar sig helt enkelt.

Sen när vi kom hem ringde Louise och vi bestämde oss för att åka skridskor på sjön! haha, ojojoj balansen var verkligen inte på topp och jag gjorde både 1 och 2 vurpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0