Söndag

Hjälp, jag har en massa plugg som jag måste göra ;S Usch det är inte kul alls, men ändå så vill jag ha det avklarat så man slipper göra det på lovet.

Att göra :

Plugga till Frisörprovet 15 December (Alltså imorgon och jag kom på det idag!)
Plugga matte, ca 100 tal
Skriva om  en film i Engelskan
Låna en roman i Svenskan
Fundera ut vad jag ska skriva i min uppsatts i svenskan
Plugga till dataprovet (Dock är det på Fredagen efter jullovet så det är ganska lungt)

Ja nu vet ni i allafall vad jag kommer göra resten av dagen.

Imorgon har jag ingen matte så får sovmorgon till 10.20 Alltså behöver jag inte gå upp förens 06.40! :D
 På onsdag har jag ingen el eftersom jag är klar med alla uppgifter + att jag har gjort provet så börjar 12.10 och våran buss kommer ungefär vid 1 så missar matten också, sen har jag bara Svenska eftersom jag är klar med det vi gör på idrotten också så 1 lektion på onsdag bara! Den här veckan går nog rätt snabbt tror jag, eller hoppas i allafall.

Sen är det LOOOOOV ! Har inte så mycket planer än men en tripp till Norge för lite snowboardåkning blir det nog i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0