Måndag

Dagen har gått väldigt snabbt idag, hade engelska och frisör bara. provet gick bra. Var inte alls så svårt som jag trodde så det känns skönt :) Gjorde klart det på ca 10-15 minuter och efter det fick vi sluta ! Altså ungefär 3 timmar tidigare.
Kom hem strax innan tre men bussen till Västerby gick inte förens 15.35 så jag tänkte att jag lika gärna kunde börja gå till en busshållsplats lite längre bort.
Men när jag kom dit var det fortfarande 30 minuter kvar. Så jag fick för mig att jag skulle gå hem, så jag gick, eller halvsprang skulle man kunna kalla det.
Jag tänkte nämligen att om jag inte hinner hem innan bussen så var det ju meningslöst att gå. Fast det var det ju egentligen inte. Jag fick ju motion samtidigt som jag inte behövde stå och frysa. Men aja jag skynade mig i allafall. Så jag var hemma på 35 minuter, alltså precis när bussen skulle gå från stan egentligen :)

Har pluggat matte idag också i allafall. Några tal mindre kvar nudå.
Imorgon har vi NK, svenska och frisör :) Efter skolan hittar ni mig och Linnea på gymmet igen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0