25 December

Då var julen över för denna gången då. Känns bra faktiskt, okej jag gillar julen men iår känndes det inte som vanligt. Vet inte varför men någonting var det iallafall.
Åkte hem till mina kusiner lagomt till kalleanka, efter ett tag kom mormor och morfar också. Drack glögg och åt lite julgodis :) Förrätt kanske för när kalleanka var slut åt vi mat. Och oj vad jag åt! :O

Och efter mycket väntan kom äntligen tomten och delade ut julklapparna :)
Sen var det bara att försöka trycka i sig lite efterrätt också. Fast det var väl iofs inte så jätte svårt eftersom allt som är gott oftast slinker ner ganska lätt.
Men efter det här känner jag mig 2 kilo tyngre ungefär och inte nog med det så ska vi om ca 2 timme åka till mormor och morfar på middag som har blivit en tradition att göra 25 December.

Av tomten fick jag iallfall:

En morgonrock
En klocka <3
Min Coldplay biljett
Ett långt silvrigt halsband
Ett kort silvrigt halsband
En ring
En rosa kuverväska
Prydnadstomtar
En ögonskugga
Presentkort på hela kupolen
Ett par skor
En kokbok
Hudlotion och Duschtvål från Oliv


Här kommer lite bilder på det jag fick :)


Halsbanden


Jaja, jag sitter iallafall just nu lite fint placerad i soffan i min nya röda, fluffiga morgonrock och har precis ätit frukost, och har mtv på lagom volym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0