Tisdag

Jobbig tisdag, har haft huvudvärk hela dagen och igår med faktiskt. Jag brukar värkligen aldrig ha ont i huvudet så jag vet inte vad det är nu faktiskt, känns ungefär som att min förkylning har satt sig i huvudet ungefär. Så skippade gymmet idag. Och imorgon blir jag hemma från skolan.
När jag kom hem tyckte jag väldigt synd om mig själv så jag kröp ner i sängen och började kika på oc från hela början igen :) Antar att det inte tar många dagar innan jag är klar med 4 säsonger. Jag älskar värkligen oc. Jag lever mig in i serien så himla mycket. haha som sista avsnittet i 4 säsongen. Dom sista 10 minutrarna, tårarna sprutar lika mycket varje gång och när det är slut spolar jag alltid tillbaka och ser slutet igen. Och så kommer tårarna en gång till,  haha
Och för er som inte ser på oc kanske inte har en anning om vad jag pratar om. Så ni får helt enkelt också börja se på det. Ja världens bästa serie helt enkelt <33
Säsong 5 snart?

Aja nu ska jag ringa och sjukanmäla mig, hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen*

2008-12-17 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0