Lördag !

Mina önsketankar om att sova länge idag höll inte, jag sov så länge jag kunde och när jag väl vaknade försökte jag svoa mer, men klockan 10.20 ville min kropp tydligen inte sova mer så jag gick upp.
Slängde i mig lite youghurt och sedan började jag träna.
Körde mest styrka och inte så mycket kondition eftersom min hosta inte värkar vilja gå över :/ Har nog hostat i en månad snart. Det är värkligen skitjobbigt.
Sen städade jag hela mitt rum också + den ena garderoben :) Får se om jag tar den andra imorgon.
Sen kom Linnea hit också, vi bakade pepparkakor och sen lite annat också :) Vi var jätte peppade på att slänga oss ut i pulkabacken också men det hade vi inte tid med eftersom vi skulle på Patrik 1,5 sen :) Filmen var jätte bra! Men pulkaåkningen får vi helt enkelt ta nån annan dag i veckan :D


Här har vi alltså våran lite mindre fina peppar-
                                                                                                                                     kakslyckta som visst sjönk ihop lite i ugnen.
.Ojojoj akta koncentratioen på den här bilden !

Hahahah, usch den här bjuder jag på !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0