Söndag!

Gud så skönt, jag lyckades sova i hela 12 timmar idag !
Fast det är väl egentligen inte sådär väldigt konstigt eftersom jag sover så lite i veckorna.
Skulle vara så himla skönt att ha en lägenhet i Falun just nu, för som det är nu så går jag upp halv 6 åker till skolan, är trött hela dagen, kommer hem runt halv 6,  pluggar äter mat och sen har jag varken tid eller ork till något mer så då går man och lägger sig och sen upprepas det varje dag.
Men jaja, jag får helt enkelt hålla ut, det är ju trots allt det här jag vill och har kämpat för så länge. Att gå frisörlinjen alltså, (för er som inte visste det)
Om två veckor är det jullov och jag längtar för fullt !

Klockan fyra ska vi in till mormor och morfar på middag :) Jag känner på mig att maten kommer bli jättegod, det är ju trots allt min mormor som har gjort den så man kan faktiskt inte vänta sig annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0