Söndag

Imorse vaknade jag av mig själv runt 9 men var ändå för trött för att gå upp, så jag sov vidare ett tag tills mamma kom in och väckte mig. Jag hade ju nämligen lovat att jag skulle klippa mormor klockan 11 så det var bara att dra sig upp och åka dit.
Mormor vart jätte nöjd med håret och jag vart en anningens nöjd över min prestation jag med. Hanna var också med så vi stannade och fika lite och hjälpte morfar med en grej.
På vägen hem åkte vi förbi meddo och solade vilket var väldigt skönt och jag höll på att somna.

Väl hemma vankades det barnkalas för Alexander som fyller 6 år imorgon. Det var ganska jobbigt vill jag lova med en hel drös med ungar som varken kan sitta still eller hålla munnen stängd.

Lite senare tog jag en prommenad med mamma och Hanna följt av en massa styrkeövningar lite fint på köksgolvet som vi tyckte var en bra plats för det.

Imorgon måste jag ta tag i matteboken. Har ca 40 tal kvar som ska vara klart efter jullovet så ska försöka göra lite sånt iallafall.

Men nu ska jag allt sova! Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0