Sjuuukling

Vaknade runt halv 11 och kännde att huvudvärken inte hade släppt, fysjutton vad ont jag har, så har tagit en huvudvärkstablett nu, jag brukar inte ta sånna för jag tycker det är rätt onödigt, för det  tar det aslång tid innan det hjälper och oftast hjälper det inte ens överhuvud taget. Men nu har jag så ont så vet inte vad jag ska ta vägen. Feber har jag också. + Min jäkla hosta som jag haft i flera veckor. Kan jag inte bara få bli helt frisk någon gång?
Till frukost  fick det bli en banan, en mandarin och ett äpple + lite nötter och ett stort glas vatten.
Nu ska jag fortsätta kika på The Hills sen ska jag se oc :) Det bästa med att vara sjuk är att man inte behöver få dåligt samvete för att man gör absolut ingenting !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0