Onsdag

Vad sjutton? Imorse när jag vaknade vågade jag knappt röra på mig eftersom jag trodde jag skulle ha träningsverk, men nehe? :O Inte ont i en endaste muskel. Anledningen till det här måste väl helt enkelt vara att jag redan är så himla bra tränad då (; haha kanske inte men ändå, eller också så kommer det imorgon.

Nu ska jag snart gå på våran första lektion som är el och säkerhet, haha man går frisör med måste ha el-lektioner :S Lite knasigt tycker jag men. Och jag kan inte säga att jag är säkskillt bra på det heller, nej jag är värkligen värdelös! Men ska försöka vara duktig idag och bli klar med de sista uppgifterna för då får jag sovmorgon till 12.10 nästa onsdag! Skulle vara ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0