Nyårsoutfit

Yes, min nyårsoutfit är så gott som klar nu!
Klänningen köpte jag för nån vecka sen men det är ju alla accesoarer runt om som tar tid.
Okej, det tog ett par veckor att hitta klänningen också. Jag körde på den tradiotionella och lite tråkiga little black dress. Jag ville värkligen ha en lila eller mörkmörk blå men hittade inte en endaste så det fick helt enkelt bli en svart.
Men så köpte jag mörklila tights så fick med färgen lite i alla fall. Väskan hittade jag för jätte länge sen. En svart kuvertverska med en guld detalj. Och Hanna köpte en as snygg ring när vi var på Roberto Cavalli by HM förra året. Så jag tänkte ha den men min kära syster är lika kär i den som jag så fick självklart inte låna den :(  Jaja, eftersom vi var på kupolen idag efter skolan så hittade jag en annan ring i alla fall men jag hade köpt ett armband förut (också lila) Men så var det inte samma färg riktigt så får se om jag ska ha den eller inte. Och nu kommer det bästa. I found my shoooooes!
Ett par svarta peeptoe pumps med ca 10 cm klack !
Okej nu har jag avslöjat den men tänker inte visa någon bild, det väntar jag med ett tag till ! ;)


Imorse var det Lucia i aulan. Det var fiiint, så mycket bättre än på Vasa kan man väl säga ganska lätt i alla fall. Efter det fikade vi på lussebullar, Mums!
Linnea svek efter engelskan eftersom hon skulle på hockey i Leksand. Så jag fick klara resten av dagen utan henne. På idrotten spelade vi fotboll. Värkligen askul och jag saknar det så himla mycket!
Efter det åkte jag som sagt till kupolen och mötte resten av min familj :) Har inhandlat julklappar för fulla muggar och nu återstår endast en endaste liten en.
Jag tror jag ska sova nu, börjar bli riktigt trött. Imorgon ska jag sova så länge jag bara kan, sen upp och träna! Resten av dagen har jag planer med Linnea! <3

Sovgott ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0