Nyår!

Gott nytt år !!!

Idag är det självaste nyårsafton och jag är sjukt taggad. Jag tror det kommer bli riktigt kul ikväll!

Just nu håller jag på att packa ihop alla saker som jag ska ha med mig till Linnea senare. Där blir det fix och mat och sen ska vi vidare på en massa festligheter.

Jag packar även till morgondagen då min familj ska åka till Norge ett par dagar. Min mormor och morfar har en stuga där nämligen. Får se bara om det går att åka nå snowboard bara, dom ringde nyss och meddelade att det var 22 minus grader där! Är inte så jätte sugen på att åka då direkt. Men ändå vill jag ju åka snowboard! Så bara att hoppas på att det blir lite varmare iallafall.

Nej nu måste jag fortsätta och fixa allt här.

Hörs när jag kommer hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0