Mysko..

Är ni lika bra på att tappa bort saker som jag? Nej ingen är nog lika bra på det som jag. Jag lyckades precis tappa bort en termometer. Jag känner mig inte alls bra så jag tänkte kolla om jag hade feber så jag hämtade termometern och gick in på mitt rum. Jag skulle baaara göra någonting först  så jag la ifrån mig den och när jag var klar så skulle jag kolla då. Men nehe, spårlöst försvunnen! Jag har letat i hela mitt rum, under sängen, i garderoben, under klädhögar och i sminkväskan men inte ett spår av den någonstans. Jag börjar ana att den har gått upp i rök eller något liknande för i mitt rum är den då inte ;S

Aja jag antar att jag kommer få mig ett gott skratt när jag hittar den i allafall för oftast kommer sakerna fram på dom mest underligaste ställerna. Nu ska jag ta mig en kopp te eftersom jag börjar få ont i halsen också och så ska jag kika på the Hills ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0