Måndag

Imorse följde jag med Louise och hennes familj till Viggen för skridskoråkning. Åkte ändå bort till nordansjö så det måste ha blivit rätt många kilometrar! När jag kom hem var mina kusiner här.
Och lite senare kom även lite mer släkt som skulle fira Alexander. Så ännu en tårtbit har jag klämt i mig. Som jag ska ut och gå bort snart.
Jag har även gjort några tal i matteboken som jag skulle idag.

Om två dagar är det ett nytt år och jag vet knappt vart det här året har tagit vägen, har gått så sjukt fort!
Dom fyra första dagarna på 2009 ska jag iallafall spendera i backen i Norge med en snowboard under fötterna, det ska bli härligt !

Nej nu ska jag ut och röra på mig.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0