Juuuuulloooov! :D

Så har äntligen det efterlängtade jullovet kommit ! :D Även om det knappt känns som att det är lov, men det kommer nog på Måndag när man kan ligga kvar i sängen och mysa hur länge man vill och bara njuta.
Julkabarén idag var jätte bra! Efter det fick vi sluta (alltså ungefär 10) Jag och Linnea åkte in till stan och upptäckte en ny skoaffär som var rena paradiset! Skitsnygga skor som var jätte billiga! Linnea köpte ett par platåpumps med guldklack som var ASSNYGGA! Jag är så himla avundsjuk just nu.
När vi kom hem igen vare ett tag kvar tills min buss skulle gå så jag tänkte passa på att sola lite. Jag betalar och går in och lägger mig i ett solarium men inte sjutton startar det. Och det hade gått ungefär 4 minuter så jag täkte att det kanske var trasigt. så jag slänger på mig kläderna igen och går ut. Då upptäcker jag att ett annat rum står med öppen dörr fast solariet är på -.- Kan det vara så att CarolinaLindberg var så smart och la sig i fel rum?  Suck tänkte jag och kastade mig i alla fall in där och hann väl sola dom få minuterna som var kvar.

När jag kom hem lyckades jag slänga ur mig en lite mindre smart mening också, haha : Men jaahaa nu vet jag varför jag är hungrig, jag har ju inte ätit lunch än! (Y)

Sen kom pappa hem med posten och jag hade fått ett lönebesked från när jag jobbade sist! Hade helt glömt av det. Men det kom väldigt lägligt eftersom att jag är i stort behov av att fixa till färgen på håret en aning. Så ska ringa och se om det finns någon tid innan nyår bara vilket jag värkligen håller tummarna för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0