Jag har skaffat mig en blogg!


Nu har även jag skaffat mig en blogg !


Kan väl börja med att dela med mig lite av vad jag har gjort idag.
Vaknade runt halv 11, kokade ägg till frukost. Sen så hade jag sån himla lust att ta en springtur men den snöade förfullt så jag fick träna inne istället på våran crosstrainer, det är så himla bra att ha en sån just sånna här gånger när vädret inte är det bästa. Så jag sprang lite på den + en massa styrkeövningar. 
Jag och Hanna var in och solade lite senare också. Skööönt!
Jag har även pluggat lite NK. Har prov på tisdag :S Handlar typ om den ökande växthuseffekten, försurning och olika miljögifter, inte det roligaste direkt.


Nej nu ska jag nog kika på någon film eller göra något i alla fall. Har så himla tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0