Helt slut..

Efter två timmars täning på gymmet gav jag och Linnea upp, det var jobbigt, svetten bara rann men härligt var det! Så det här är nog något vi kommer fortsätta med. :)

Just nu sitter jag och kikar på desperate houswives, eller inte precis just nu, det var reklam. Efter bara tio minuter! fy, jag gillar inte reklam.
Imorgon blir det skola igen, om jag kommer upp ur sängen efter all träning vill säga. Onsdagarna är värst, har så himla många lektioner och inge frisör :/ Menmen efter onsdag så äre ju torsdag och då tänker man att det bara är en dag kvar och vipps så är det helg :)
Jaja, nu börjar det säkert snart så ska förflytta mig till soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0