Dan före doppardan!

Var hemma med Alex idag. Han väckte mig vid 10 vilket är mycket ovanligt. Oftast kommer han in typ 8 och är jätte pigg men inte idag iallafall, så det var skönt.
Vi gick upp och åt frukost. Alexander måste vara den segaste ungen på att äta frukost, en halvtmme för att få i sig en ynka macka! Jag vart lite otålig där ett tag men när han väl var klar gick vi ner till sjön. Det var jätte bra is! :D
Nu ska jag bara leta fram nå gamla skridskor så man kan åka.
Sen gick vi hem och bakade chokladbollar som han ville ha till hans 6 års dag.
Lite senare ska vi även baka lite mer pepparkakor.

Jag har även börjat på med julstädningen men är inte klar än. Det är ju så himla trååååååkigt att städa. Usch men man måste väl. Känns ju väldigt bra när man är klar sen iallafall. Även om det för mig inte brukar ta mer än 3 dar innan det ser likadant ut igen.

Jag vill ut och springa! Det var en kille som sprang fram och tillbaka här nyss typ 5 gånger, haha. Jag ska nog också börja springa fram och tillbaka på våran gata sådär.
Nej men jag fattar inte hur han kunde springa nu. Är ju ashalt ute.

jaja, nu ska jag hitta på något. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0